Ben je benieuwd hoe wij klanten naar de top hebben geholpen?
Om een groeiende vraag optimaal te bedienen, gaf Tuinmeubelwereld.nl Aspen Digital de opdracht om zijn online zichtbaarheid te vergroten en hun positie in de competitieve markt voor tuinmeubelen te versterken.
Met onze data-gedreven SEO-strategie is Tuinmeubelwereld.nl binnen een jaar ontzettend hard gegroeid, met meer bezoekers en een gigantische omzetstijging als resultaat.
Organische sessies
+260%
in 1 jaar
Omzetgroei
+215%
in 1 jaar
Coral and Fish Store, specialist op het gebied van zeeaquaria en toebehoren en dieren voor in de zeeaquaria, had als doel om meer zichtbaarheid te creëren in Nederland, België en op termijn ook Duitsland.
Met behulp van met name een gerichte linkbuildingstrategie is Coral and Fish Store niet alleen zichtbaarder geworden, maar is het ook uitgegroeid tot online marktleider op het gebied van zeeaquaria en alles wat daarmee te maken heeft.
Meer vertoningen
+80%
in 1 jaar
Zoekwoorden in top-10
+224%
in 1 jaar
Boodschappen is bekend als het receptenmagazine uit de supermarkt én als populaire online bestemming voor recepten.
Ons doel was helder: meer verkeer genereren. Daarom ontwikkelden we een zoekstrategie die het volledige zichtbaarheidspotentieel van Boodschappen benut. Dankzij een krachtige combinatie van SEO en SEA zijn de bezoekersaantallen aanzienlijk gestegen, wat resulteerde in hogere inkomsten voor Boodschappen.
Organische bezoekers
+200%
Aantal reviews
+114%
in 2 jaar
Als een belangrijke pagina wegzakt in de organische resultaten, moet je ingrijpen.
Timemanagement.net stond lange tijd hoog in Google met een belangrijk zoekwoord, maar toen de pagina wegzakte, hebben ze onze expertise ingeschakeld om weer terug in de top te komen. Door nieuwe geoptimaliseerde content aangevuld met een maatwerk linkbuildingstrategie kwam Timemanagement.net binnen een korte periode weer terug op de plek waar ze horen.
Organische groei naar
top 3
in 4 maanden
Weddings en Honeymoon Shop zijn het afgelopen jaar flink gegroeid binnen de organische zoekresultaten en zijn nu samen de top 2 partijen in de online markt voor trouwjurken en trouwpakken.
Met het optimaliseren van de content en het goed zetten van de technische aanpassingen heeft Honeymoon Shop het afgelopen jaar de concurrentie ingehaald en zich bij Weddings in de top van de markt gevoegd.
Organische bezoekers
+207%
Online zichtbaarheid
+104%
Dakdragerwinkel is binnen enkele jaren uitgegroeid van een relatief kleine partij naar de onbetwiste nummer één op het gebied van dakdragers en dakkoffers in Google Organic.
Met behulp van de juiste content, meerdere technische aanpassingen en een sterke verbetering in de autoriteit van het domein zijn er snelle, duurzame stappen gezet. Nu zijn de pijlen gericht op de vele andere productcategorieën die ze aanbieden.
Organische bezoekers
+244%
Dakkoffers verkocht
+205%
in 2 jaar
LUTZ is een fysieke en online modewinkel die wel klanten haalde uit zijn webshop, maar er meer uit wilde halen. Met name door verbeteringen op het vlak van content, maar ook door technische optimalisaties en linkbuilding, heeft het een mooie groei behaald op de focuspagina’s.
Nu LUTZ door onze aanpak de eerste successen heeft behaald, willen we nog meer potentie benutten. Zo liggen er nog groeikansen als het gaat om de algemene categorieën en willen we ook de naamsbekendheid van LUTZ vergroten.
Organische bezoekers
+50%
in 1 jaar
Omzet
+30%
in 1 jaar
Boek een Meeting
"*" geeft vereiste velden aan