SEA – search engine advertising – is ideaal als je onmiddellijke resultaten wil behalen met je onlinemarketingstrategie. Niet alleen door zichtbaarder te zijn in de zoekmachines; zoekmachineadverteren is ook direct conversiegericht. Maar hoe haal je het meeste uit je advertentiecampagnes? Op die vraag weten onze specialisten het antwoord.
Hoe onderscheid jij je van de moordende concurrentie?
Weet wat je concurrentie doet en zorg ervoor dat je voorop blijft lopen in de markt. Onze unieke data geeft direct inzicht in de advertentieteksten, landingspagina’s, USP’s, prijzen en call-to-actions van al je concurrenten.
Is het je onduidelijk wat je investering in SEA oplevert?
Wij brengen het verband in kaart tussen jouw websiteresultaten en je SEA-investering en geven je een duidelijk forecast van de te verwachten resultaten.
Besteed jij je budget wel aan de juiste producten of diensten?
Vergroot je omzet en verhoog je rendement door aan te sturen op de producten en diensten die jou het meeste opleveren. Wij spotten de kansen op basis van datagedreven inzichten.
Haal je resultaat met je campagnes, maar vraag je je af of het rendement hoger kan?
Samen met onze experts haal je ook de laatste 20% uit je Ads-budget.
Is je CPC te hoog?
Verspil niet onnodig veel geld aan advertenties en investeer in goede content voor een hogere kwaliteitsscore. Met de content(ondersteuning) van Aspen Digital word jij dé expert in jouw markt en zorg je ervoor dat jij geen interacties meer misloopt met jouw websitebezoekers.
Het kiezen van de juiste strategieën is van groot belang bij SEA. Je kunt niet zomaar wat doen; voor de beste resultaten is het belangrijk om nagedacht te hebben over hoe je het aanpakt.
Dit komt mede doordat Google Ads regelmatig veranderingen doorvoert, waardoor campagnes soms op een andere manier moeten worden aangevlogen. De wereld van SEA staat nooit stil, dus zelfs als je al campagnes hebt lopen die het goed doen, is er met de juiste strategie en inspanningen ongetwijfeld nóg meer uit te halen.
Verder zorgt Google Ads er enerzijds voor dat je zo relevant mogelijk kunt adverteren, maar het is ook een platform dat uitnodigt om zo veel mogelijk budget in te zetten. Juist een specialistisch bureau als Aspen Digital kan je hierin bijstaan. Niet alleen bij de strategieën of het uitvoeren van de werkzaamheden, maar ook om het maximale rendement uit het budget te halen zonder te overspenden, met het klantbelang voorop.
Centraal in onze werkwijze staat data.
We gebruiken de data uit Google Ads en Microsoft Ads, maar ook onze eigen data. Hierdoor hebben we een beter inzicht in iedere markt en branche én in hoe concurrerende websites adverteren. Met onze unieke data onderzoeken en bieden we je inzicht in hun USP’s en calls-to-action, maar ook in de intensiteit en de pagina’s waar de concurrenten mee adverteren.
Daarnaast kunnen we met onze eigen data ook inzicht bieden in bijvoorbeeld de prijsstrategie, of het product waarmee geadverteerd wordt in lijn is met de andere verkopers in Google Shopping en welke optimalisaties die andere verkopers uitvoeren.
Wij kunnen je volledig ontzorgen, maar ook voor modulaire ondersteuning staan we voor je klaar.
De campagnes sturen we altijd aan op basis van harde KPI’s. We monitoren de resultaten nauwlettend en houden jou op de hoogte door middel van regelmatige rapportages en real-time dashboarding. Daarnaast zijn er regelmatige contactmomenten, zodat jij met onze specialisten de strategie kunt afstemmen.
Bij Aspen Digital hebben we een groot netwerk van partijen die onze SEA-dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen. Zo zijn we partners van Google, Microsoft en Channable (een productfeedmanagementtool), waardoor we met deze partijen directe lijntjes hebben. Daarnaast hebben we een netwerk van partners dat onder andere bestaat uit online marketing agencies en webdevelopers én hebben we first party data, waardoor we altijd in staat zijn om jou aan de juiste oplossing te helpen.
Wat je krijgt
Een korte (video)call met een Advertising specialist
Inzicht in de kansen voor jouw bedrijf
Unieke markt- en concurrentie-inzichten
Betere informatie, betere inzichten
Om het rapport met je te kunnen delen, kun je in het formulier je contactgegevens achterlaten. Vertel je ons meer over je business, doelgroep en jouw focus? Dan geven wij je nóg betere inzichten in de kansen die er liggen!
"*" geeft vereiste velden aan
Boek een Meeting
"*" geeft vereiste velden aan